17 grudnia 2020

"Przez burze ognia" Veronica Rossi



Tytuł oryginału: Under the Never Sky
Tłumaczenie: Joanna Dziubińska
Wydawnictwo: Otwarte
Cykl: Przez burze ognia (tom 1)
Data wydania: 2013-01-01
Liczba stron: 368
Kategoria: Fantastyka, fantasy, science fiction,
Moja ocena: 4/6



    Witam wszystkich serdecznie ☺️ Jakiś czas temu przeczytałam na odmianę coś
z innej beczki, tzn. książkę z gatunku, po który rzadko sięgam a mianowicie: fantastyka, fantasy, science fiction.

    "Przez burze ognia" to powieść młodzieżowa, podczas czytania której możemy przenieść się do ciekawego uniwersum.
Aria żyje w Reverie – rozwiniętym technologicznie świecie oddzielonym od dzikiej natury szczelną kopułą. Jak wszyscy Osadnicy spędza czas w wirtualnych Sferach dostępnych tylko za pomocą specjalnego Wizjera. Kiedy zostaje wygnana za przestępstwo, którego nie popełniła, wie, że śmierć jest blisko.
Perry jako Wykluczony musi walczyć o przetrwanie w brutalnym świecie plemiennych wojen, kanibali i eterowych burz. Udaje mu się przeżyć tylko dzięki wyjątkowym zmysłom pozwalającym wyczuć niebezpieczeństwo i ludzkie emocje.
Drogi Arii i Perry’ego się przecinają. Tylko Perry może ocalić dziewczynę od śmierci. Tylko Aria może pomóc mu odkupić winy. Razem rozpoczynają niebezpieczną podróż…

    Osobiście książkę polecam, bo wciąga od pierwszych stron. Jestem bardzo ciekawa jej kontynuacji i z pewnością sięgnę po kolejny tom. Znalazłam w niej sporą dawkę emocji, dobrych wrażeń, a przede wszystkim to, że podczas jej lektury mogłam oderwać się od tej paskudnej rzeczywistości, która nas otacza. 😊

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że sięgasz po inne gatunki. Zachęca fakt, że jesteś ciekawa kontynuacji.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam fantastyki, więc tym razem odpuszczam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem , ja czasem lubię coś innego przeczytać ;)

      Usuń
  3. Jakiś czas temu czytałam cały ten cykl i pamiętam, że mi się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.