16 maja 2018

Wyniki konkursu

Uwaga ogłaszam wyniki konkursu!



Dziękuję wszystkim, którzy zainteresowali się moim konkursem i wzięli w nim udział. Choć uczestników było nie wielu to wybór zwycięzcy nie był łatwy ;)


A więc przechodzę do sedna w konkursie do wygrania był zbiór aforyzmów "Ty i teraz" autorstwa Lidii Jsińskiej, który powędruje do Sara Samusionek Literacki kącik Sary, gdyż jej odpowiedź wydała mi się najciekawsza i bardzo wyczerpująca. 
Zwyciężczynię proszę, aby od dzisiaj w ciągu 3 dni odezwała się do mnie na adres mailowy :justynakafera@gmail.com i podała swój adres, na który będę mogła przesłać książkę  :D
Pozdrawiam serdecznie ! 

4 komentarze:

  1. Super! Gratuluję wygranej 🎊 :D
    Zapraszam przy okazji do siebie na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serdeczne gratulacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszy mnie wygrana:). Dziękuję. Adres już wysłałam na maila.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.