30 sierpnia 2017

"Już mnie nie oszukasz" Harlan Coben

Maya jest twardą kobietą, w końcu jest żołnierzem. Jednak przychodzi taki moment, że jej świat się wali. Nie dość, że kobieta cierpi na zespół stresu pourazowego, to jej siostra została  zamordowana z zimną krwią, ale to nie wszystko, gdyż w niedługim czasie po stracie siostry jej mąż Joe zostaje napadnięty i zabity  na jej oczach. Maya jakoś stara się radzić i poświęcić opiece nad córeczką, ale cierpi na nocne koszmary i dzieją się z nią dziwne rzeczy. Po pogrzebie Joego, przyjaciółka kobiety daje jej elektroniczną ramkę na zdjęcia z ukrytą kamerą, aby mogła obserwować jak jej opiekunka zajmuje się jej córeczką Lilly. Pewnego dnia Maya przegląda nagranie i nie wierzy własnym oczom, gdyż widzi jak do pokoju wchodzi Joe i bawi się z córką. Główna bohaterka podejmuje decyzję, chce poznać prawdę, więc zaczyna prowadzić śledztwo na własną rękę i od tej chwili wszystkie niewyjaśnione sprawy przyjmują nowy obrót...

Zacznę od tego, że moja opinia będzie oczywiście opiewała w same ochy i achy, gdyż Harlan Coben to jeden z moich ulubionych autorów książek. Przeczytałam już wiele jego książek i ciągle do nich wracam, gdyż znajduję tam wszystko co lubię: zagadkę, intrygę, napięcie i ciekawych bohaterów, przeważnie po przejściach i często z mroczną przeszłością. "Już mnie nie oszukasz" również mnie nie zawiodła, mimo, że troszkę szybko zorientowałam się kto,co i dlaczego, mimo zawiłej intrygi to i tak czytało się rewelacyjnie. Ale najważniejsze - zakończenie mnie trochę zaskoczyło, gdyż myślałam, że losy głównej bohaterki potoczą się inaczej. Ogólnie oceniam bardzo dobrze przeczytaną książkę. Gorąco polecam wszystkim fanom Cobena, ale nie tylko, Ci którzy go jeszcze nie znają, myślę, że warto aby sięgnęli po jego książki i sami się przekonali  :)

5 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam Cobena :-) Bardzo lubię ten dreszczyk emocji i niepewności podczas lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się na tę książkę już od jakiegoś czasu! Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się ją przeczytać:-) Zdecydowanie moje klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Cobena i ta książka mi się podobała. Muszę jednak przyznać (po przeczytaniu wszystkich jego książek), że od kilku lat jego książki są gorsze, względem wcześniejszych.

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Była całkiem niezła, ale Coben ma o wiele lepsze dzieła na swoim koncie ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam niczego od Cobena, ale już sam opis tej książki naprawdę intryguje. Chyba pójdę za twoim śladem i zapoznam się z "Już mnie nie oszukasz" :).
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.