19 sierpnia 2017

"Dziewczyna w lodzie" Robert Bryndza

Akcja książki toczy się w Londynie, gdzie pewien pracownik muzeum znalazł zwłoki pięknej dziewczyny w tamtejszym jeziorze. Okazało się, że kobieta jest córką znanego i wpływowego biznesmana i została zamordowana, lecz nie wiadomo dlaczego i przez kogo. Jej zwłoki znajdowały się kilka dni pod warstwą lodu i jedynie dzwoniący telefon sprawił, że zostały odnalezione. 
Cała sprawa okazje się bardzo dziwna i dość skomplikowana, ale nie niemożliwa do rozwiązania, szczególnie, gdy do akcji wkracza detektyw Erica Foster.


Książkę dosłownie pochłonęłam jednym tchem. Lubię kryminały i czytałam ich już myślę sporo w swoim życiu, ale ta książka była jedną z lepszych. Akcja toczyła się bardzo szybko, bez zbędnych opisów, czy nieistotnych wątków. Nawet zakończenia nie domyśliłam się tak od razu, przyznam, że o morderstwo podejrzewałam kogo innego ;-) Po za tym postać głównej bohaterki, czyli detektyw Foster przypadła mi do gustu. Kobieta jest bardzo dobra w tym co robi, po za tym nie spocznie do póki nie rozwiąże zagadki i nie wsadzi mordercy za kratki. Erica jest silą kobietą, a przynajmniej za taką uchodzi wśród swoich współpracowników, chociaż przeżyła w życiu ogromny dramat stara się nie poddawać i walczyć ze swoją stratą i trochę zdaje się ucieka w pracę. 

Powieść Robrta Bryndzy spodobała mi się, czytało się bardzo dobrze, myślę, że sięgnę po kolejny tom losów Ericy Foster "The Night Stalker" i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

5 komentarzy:

  1. Czytałam jakiś czas temu i bardzo podobał mi się ten thriller. Nocnego stalkera polecam Ci z czystym sumieniem :), to świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro pochłonęłaś tę książkę to jestem jej bardzo ciekzawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminał? O, z chęcią :) wieczory zrobiły się zimne, więc można czytać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię kryminały :D Cieszę się, że kolejny może trafić do mojej listy "Do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę sprawdzić katalog w bibliotece pod kątem tej książki. Lubię zaskakujące kryminały :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.