18 listopada 2016

Wyniesione z biblioteki

A oto co dziś wypożyczyłam w pobliskiej bibliotece. Mam nadzieję, że szybko się wezmę za czytanie tych książek i z ogromną przyjemnością podzielę się tu na blogu swoimi spostrzeżeniami na temat każdej z nich.


Co my tu mamy? A więc pierwsza w łapki wpadła mi powieść młodzieżowa Johna Greena "Papierowe miasta" i jestem jej ciekawa, bo wiele dobrych opinii o Panu Greenie słyszałam. Przeczytamy, zobaczymy.
Następnie zainteresowała mnie książka "Szepty lasu" Charlesa Fraizera. Jednak największe oczekiwania mam co do ostatniej pożyczonej pozycji, a jest to: "Hrabina" , którą napisała Rebecca Johns. Jest to  tragiczna historia Elżbiety Batory, jednej z najbardziej inteligentnych kobiet swoich czasów.
Tak więc zabieram się za czytanie.

3 komentarze:

  1. Chciałabym przeczytać Papierowe miasta, jednak niestety przez koleżanki znam zakończenie, a na dodatek mam wielką górę książek do przeczytania, więc... może kiedyś mi się uda ;)
    Powodzenia w czytaniu!
    Pozdrawiam !
    Fan of books, Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.