5 listopada 2016

Tytułem wstępu

Do założenia własnego bloga książkowego skłoniła mnie oczywiście pasja jaką jest czytanie książek. Muszę się przyznać, że oprócz tego, że czytanie sprawia mi ogromną przyjemność to przede wszystkim lubię podzielić się swoimi wrażeniami na temat danej książki. To jest najlepsze, gdy mogę podyskutować o danej lekturze z kimś, kto się już z nią zapoznał lub zachęcić (bądź nie) do przeczytania tych, którzy jeszcze tego nie zrobili. 
Moja przygoda z książkami zaczęła się już ładnych kilka lat temu i ciągle trwa. Czytam prawie wszystko co wpadnie mi w ręce, ale moje ulubione gatunki to: thriller i kryminał, aczkolwiek dobrym romansem nie pogardzę :) 
Postaram się na bieżąco pisać o książkach, które przeczytałam i zamieszczać swoją krótką recenzję na ich temat.
A oto stosik książek, które czekają na przeczytanie:

2 komentarze:

  1. Zgodnie z Twoim zaproszeniem, odwiedzam Cię na blogu. Przyjemna zabawa taki blog. Od umieszczania recenzji na portalu - jak LubimyCzytać - różni się tym, że można umieścić i wpisy nieksiążkowe (począwszy od recenzji filmów, do refleksji na ważne dla Ciebie tematy). Jak też poznać inne opinie na temat swoich wpisów (nawet gdyby ograniczając bloga do recenzji książek). Na LubimyCzytać odpowiedzią innych są wyłącznie polubienia/lajki. Z kolei LubimyCzytać daje wielkie możliwości dowiedzenia się o wielu książkach i poznania celnych cytatów. Czyli blog a portal czytelników, to jak zaproszenie kogoś na ciasto domowego wypieku (blog), a pójście na imprezę/party (LubimyCzytać). Co do LC i cytatów, to jak tam pisałem ciekawi mnie, czy zyskają Twoją sympatię któreś z dodanych cytatów, czyli te z:
    http://lubimyczytac.pl/profil/608896/pomyslowy/cytaty/moje.
    Życzę Ci wielu odwiedzających i pozdrawiam. Pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu w postaci miłego komentarza. Oczywiście wiele z dodanych przez Ciebie cytatów bardzo mi się spodobało i kilka polubiłam.
    Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.