4 stycznia 2021

"Sala balowa" Anna Hope





Tytuł oryginału: The Ballroom
Wydawnictwo: Świat Książki
Data wydania: 2017-03-15
Liczba stron: 304
Kategoria: Literatura obyczajowa i romans
Moja ocena: 4/6


    Witam, chcę Wam dziś przedstawić niezwykle intrygującą historię miłosną, jaką miałam okazję niedawno czytać.
"Sala balowa" Anna Hope

    Akcja powieści rozgrywa się w roku 1911, w zakładzie dla psychicznie chorych na skraju wrzosowisk w Yorkshire. Pensjonariusze są tam trzymani za wysokimi murami i zakratowanymi oknami, jednak w tym strasznym miejscu znajduje się wspaniała sala balowa. W jeden radosny wieczór w tygodniu mężczyźni i kobiety przychodzą do tej sali na tańce.
Gdy spotkali się w niej John i Ella, taniec zmienił ich życie na zawsze.
"Sala balowa" to opowieść o niezwykłej miłości, groźnej obsesji i szaleństwie, a także o tym, że człowiek sam nie decyduje, kto kim jest.

    Książka niewątpliwie jest dobra i niezwykle wzruszająca. Opisana w niej historia miłosna jest bardzo realistyczna i piękna. Jeżeli jednak szukacie czegoś, co kończy happy end, to niestety nie jest to ta pozycja. Losy bohaterów są niezwykle trudne i bolesne. Bardzo współczułam zarówno Elli jak i Johnowi. Na duże brawa zasługuje opis zakładu psychiatrycznego i personelu. Nie wiem na ile jest on wiarygodny, ale buduje swoisty klimat i nadaje dreszczyku emocji.
Niewątpliwie książkę polecam i zachęcam do przeczytania 😉

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ukazana w tej książce historia wzrusza, ja jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo w miarę pozytywnej recenzji nie jestem przekonana.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dla kogo... Nie wszystkie książki musimy przeczytać :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.