6 stycznia 2021

"Cud grudniowej nocy" Magdalena Majcher





Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 2018-10-31
Liczba stron: 400
Kategoria: Literatura obyczajowa
Moja ocena: 4/6



    Witam wszystkich w ten świąteczny czas. Dzisiaj chcę Wam polecić piękna książkę z klimatem świąt.

    Jak to zwykle w życiu bywa żadna rodzina nie jest idealna, podobnie jest u naszych książkowych bohaterek. Poznajemy pięć spokrewnionych ze sobą kobiet, z których każda boryka się że swoimi problemami. Magdalena nie znosi świąt i ucieka w pracę, Kamila musi nagle odnaleźć się w roli partnerki i matki, Kinga ma życie idealne tylko na pokaz, Teresa chce być w święta sam na sam z mężem, a Maria marzy o rodzinnych świętach.

    Z twórczością Magdaleny Majcher nie miałam jakoś wcześniej przyjemności się spotkać, jednakże okładki jej książek obijały mi się o oczy wielokrotnie. Postanowiłam, więc sięgnąć po coś świątecznego, akurat teraz na czasie i się nie zawiodłam. Autorka bardzo dobrze próbuje stworzyć klimat świąt Bożego Narodzenia, a przy okazji nie omija przy opisach polskich realiów. Książka ta to taka, ciepła, rodzinna opowieść, o tym, że choć na co dzień może i się sprzeczamy, mamy swoje problemy i zmartwienia, to w Wigilię dzieją się cuda i miłość zwycięża wszystko. "Cud grudniowej nocy" to ciekawa i pełna emocji powieść, bardzo przyjemnie i lekko się ją czytało i jestem ciekawa innych tytułów autorki.

    Książkę oczywiście polecam wszystkim tym, którzy szukają czegoś wartościowego w klimacie świątecznym i lubią typowe polskie obyczajówki.

2 komentarze:

  1. Mam w planach przeczytać tę książkę, chociaż już poza okresem świątecznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej książki autorki. Teraz już dla mnie za późno na takie tytuły, ale być może sięgnę po nią za rok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za odwiedziny i pozostawienie choćby krótkiego komentarza.